Service/support

Trenger du hjelp eller skal du varsle om feil ?

Har du spørsmål om kabel TV eller bredbånd eller trenger du hjelp med din TV eller PC - for å finne kanaler eller komme på nett ? Det er hjelp å få på vår servicetelefon, og inntil 10 minutters telefonbistand er gratis, hverdager mellom 08.00 -16.00.

Hvis du skal varsle om feil må du bruke vår servicetelefon eller  kontaktskjemaet som du finner under menypunktet Kontakt.

DK nett varsler sine kunder ved feilsituasjoner !

Hvis det er feil i nettet for kabelTV og/eller bredbånd som gjelder flere kunder vil vi varsle slike feil og antatt utbedringstid så snart som mulig etter at feil er oppdaget. Du finner vår informasjon på flg. steder:

  • Talemelding på  908 11 553
  • Driftsmelding på www.dknett.no
  • Driftsmelding på mobil.dknett.no (mobilportal) 

Reparasjon eller hjelp til feilretting ?

Hvis du har feil på din TV eller PC kan du også avtale telefonhjelp eller  reparasjon via servicetelefonen, hverdager mellom 08.00 - 16.00. Det koster 300 kr. for hver påbegynte 30 minutter pluss evt. reisekostnader.

 

 Kontakt oss på vår servicetelefon:

908 11 553

eller på

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen