Kundehjelp og varsling av feil

Trenger du hjelp eller skal du varsle om feil ?

Har du spørsmål om kabel TV eller bredbånd eller trenger du hjelp med din TV eller PC - for å finne kanaler eller komme på nett ? Det er hjelp å få på vår servicetelefon, og inntil 10 minutters telefonbistand er gratis, hverdager mellom 08.00 -16.00.

Hvis du skal varsle om feil må du bruke vår servicetelefon eller  kontaktskjemaet som du finner under menypunktet Kontakt.

DK nett varsler sine kunder ved feilsituasjoner !

Hvis det er feil i nettet for kabelTV og/eller bredbånd som gjelder flere kunder vil vi varsle slike feil og antatt utbedringstid så snart som mulig etter at feil er oppdaget. Du finner vår informasjon på flg. steder:

 

Kontakt oss på vår servicetelefon:

908 11 553

eller på

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

 

iphone-mac